Veelgestelde vragen

  • Bij het maken van een afspraak zal aan de balie of aan de telefoon gevraagd worden naar de reden van uw contact. Onze medewerkers zijn daartoe opgeleid en doen dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw eventuele klachten. Zij zijn (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

  • Voor de reguliere huisartsenzorg hoeft u als patiënt niets te betalen, dit doet de zorgverzekeraar voor u. Ook bent u geen eigen risico kwijt als u naar de huisarts gaat. Wel kan het zijn dat, als u medicatie voorgeschreven krijgt of een aanvullend onderzoek aangevraagd wordt door uw huisarts, dit van uw eigen risico af gaat. Dit geldt in de meeste gevallen ook voor laboratoriumonderzoek (onderzoek van bloed, urine, ontlasting e.d.).

  • Mocht u onverhoopt een klacht hebben over de gang van zaken in onze praktijk of over onze medewerkers, laat ons dit dan weten via onderstaand formulier. Heeft u een tip dan horen we het ook graag van u.

    Klachtenformulier voor de patiënt

    • Uw gegevens

      Degene die de klacht indient.
    • Gegevens van de patiënt

      Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
    • Bijvoorbeeld ouder, echtgenote
    • Aard van de klacht


    • :

    • Meerdere keuzes mogelijk





    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    .

  • Heeft u klachten zoals hoesten, koorts en ademhalingsproblemen? Lees meer over het coronavirus en wat u kunt verwachten van uw huisarts.

    Lees meer